lovely


Lindsay har alltid så jävla snygg stil. vill ha allt i hennes Garderob.
längtar tills min frisör tid om en vecka då jag får mitt hår fixat, nu är det bara en jävla mess och mest jobbigt.
måste toppa mig för det är så långt så mathias alltid lägger sig på det när vi ska sova.

Det blev en Stor Sallad med räkor, avokado och kräftor till lunch idag iaf, med jättegott franskt valnötsbröd och babybell ost.

Får ta och göra Gulaschen imorn ist. vi var inte sugna idag så Mathias åt falukorv och makaroner. USCH ;)
i hate all kind of sausage, bara sojaorv är gott.
men maten var ju till han så det gör inte mig något :) men oftast får vi laga 2 olika rätter för vi har så olika smak samt att jag har speciell dietistkost pga min sjukdom. 

nu måste jag börja jobba med min shop. har skjutit på det hela dagen. men har dock ringt 3 viktiga samtal idag så det känns super.

snart flyttar vi. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0