Jag saknar det här så oerhört mycket.

Jag hatar att bo i Sverige! det är så kallt och dyrt att vara här...
Vårat radhus blir bara dyrare och dyrare. tur att vi ska säga upp det nu i Januari. :)

några bilder från alla 3500 korten eller vad det var som vi tog vintras och hela våren.

Älskar att bo på Koh Lanta och äta frukostarna på kuddmattorna och med havsutsikt.


Där vi bodde i Lamai/Koh Samui på den stranden som vi var på dagligen och som låg 100 meter från vårt hus/lägenhet som vi hyrde.. såg ut såhär åt ena hållet. jättemysigt med gungan.

Den här bilden har jag lagt upp flera ggr förut, men      Här hade jag bränt mig i ansiktet som faaaaan
det var så sjukt god mat och mysigt att sitta och äta     hade riktigt ont och var helt svullen, och KOLLA vilket
på det här sättet. :) love it.                                         ljust hår :), morgon kaffet på Cafe mocha koh lanta.
 
Jag på stranden som vi gick långpromenader på
koh lanta.                                                               Och här äter jag SOM VANLIGT våfflor ;) i Hat Yai
 

Såhär såg mina bruncher ut på Coffe World typ varje dag ;) aaaaaaaaaah våfflor äter jag säkert 6 ggr i månaden
här i sverige också.
fast jag gör ett eget recept pådinkelmjöl och grahamsmjöl och färsk riven ingefära i smeten. yum. ska nog göra våfflor imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0