Ju högre desto bättre



Alltså jag har hela tiden velat ha ett par liknande skor från Topshop men tyckte aldrig riktigt de var
värda pengarna då...

Men jag har hela tiden sökt runt på både ebay och andra sidor efter liknande och investera i.
Då jag inte går utanför dörren utan höga klackar och platåer.

jag ska ju även ha med ett par som är sköna att gå runt i ofta och länge i bangkok då jag kommer
att spendera en hel del tid där nästa höst, vinter och vår. =)

SÅ nu har jag världens problem med vilka jag ska köpa på mig.
älskar de från scorett, men finns snygga från acne också.

men de här är ju både till bra pris och supersnygga så jag tror bannemig jag kommer klicka hem dem
nästa helg för då får jag moneysar. :)

De är ju bara total skoorgazm... fyfasiken vilka snygga klackar. i love them.

har så många snygga sommarplagg som passar till den här modellen.

men så finns de ju dessa också som jag också vill ha.
+ att jag vill ha ett par knallblåa eller ett par knallrosapumps med platå. så klockrent till bruna ben.









Ja men NEJ, nu har jag bestämt mig här nu medans jag skrev inlägget.

=)

jag kommer att beställa hem de översta svarta och de här rosa pumpsen med platå
men jag tror jag ska göra om dem lite om det går och ta bort remmarna.
vill hellre ha en vanlig modell utan rem i kors.


Kommentarer
Postat av: moa

Dom högst upp tycker jag lätt du ska beställa.. beställte själv ett par igår:)

2010-02-09 @ 10:22:59
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0