Me right now

Såhär ser jag ut just  precis nu...   och på bilden till höger är jag i thailand och är lätt brunbränd och påväg till stranden på koh lanta, tror det var i mars  eller kanske februari det här året.
Och nu är det snart vinter här i sverige och jag är sjuuuuuukt blek och längtar så mycket tillbaka till vårat liv i
thailand och värmen...
min kropp mår som bäst i värme...



JA, jag älskar The Boppers ;) hahha och det står jag för...
De var den förstavinylskivan som jag fick, och det var då jag precis hade fyllt 4 som jag fick den och sedan
dess så har jag ÄLSKAT 50 och 60 tals musik och jag kan inte för mitt liv förstå hur någon INTE kan tycka om
sån musik.

Ja menar hallå, lyssna vad himla bra boppers är, de är verkligen superduktiga på att göra covers på alla de största och bästa artisterna som är från USA...

Jag har sett boppers tre ggr live i mitt liv.
de var som bäst the early years då Peter Jezewski sjöng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0