Dagens outfit och mössa

Idag har jag hittat min pälsmössa från förra vintern,köpt på gina tricot.
Fast jag är på jakt efter en mycket större pälsigare mössa och helst med öronlappar i päls.
Och allra helst en vit pälsmössa. åh vad fint.

Såg nu vad klockan blivit mycket. ska ju upp tidigt imorgon och handla på thaibutiken med en väninna.
sen efter det hem och jobba...

Idag åt jag en hemmagjord ceasarsallad med färska handskalade räkor som jag slängde i ist för kyckling, och så toppade jag med gurka,oliver,fetaost och avokado oxå.
och så thorbrödet med peston såklart.
och efter det käkade jag hela 10 ckokladbitar till kaffet, yeyh jag kunde faktiskt tugga godis av något slag idag.
men jag har även vart hos tandläkaren idag och fixat min mun för stygnen efter operationen var inte bra alls och hade gått upp i princip så jag har knappt kunnat tugga.

så mina vänner är det REKORD, jag som är godisberoende har nu varit utan lösgodis i 2 hela veckor. och idag kunde jag dock käka ellerrättare sagt suga på choklad. är överlycklig.hoppas jag kan köpa mitt lördags lösgodis i helgen
annars får jag vänta en vecka till. blir tokig jag älskar ju seeeegt och surt och salt godis.

lever för godiset, maten och kärleken

:) nu ska vi sova. upp tidigt tidigt :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0