dagens jenny

Dagens outfit är en grå tröja som jag sytt på paljettficka på och jeans i stuprörsmodell med dragkedjor längst ner.
till det kommer jag ha skinnjacka och pälsväst samt några riktigt höga klackar...

Ska snart ta bilen och köra hem till mamma och vara tapetsmakråd.

hon ska fixa om i både sovrummet och teverummet och hon har en stor lägenhet med högt i tak och en stor antik kakelugn i alla 4 rummen utom köket. så det kommer bli superfint. det enda som e färdigrustat nu är köket så det är mycket kvar.
men roligt roligt.

Sen ska jag jobba resterande tiden av den här dagen och kvällen.
men först min supergoda hemmagjorda räk och avokadosallad som jag ska till affären att handla ingredienser till om ett tag.

ska även posta iväg varor som jag sålt från min shop fifty, så nu är det lite mer än mindre av halva lagret kvar och då har jag ändå sålt rätt jävla mycket hela tiden utan att ens ha öppnat min webshop officiellt. känns bra.

btw, jag vaknade med mitt hår såhär, i värsta svallet. känns som att jag suttit hos frisören i flera timmar för att få till frisyren. jag ÄLSKAR mitt hår just nu. :)    kolla in bilden till höger ;) pratar med mamma i telefon och så tycker jag att jag är lik hon i röd luvtröja i the hills have eyes 1. kolla bilden på henne =)

   Laura Ortiz from the hills have eyes 1



anyways, nu ska vi åka...
later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0