busy busy

Helgen och veckan har varit totalt kaotiskt.

i tordags och fredags sydde jag i stort sett dygnet runt och tog en paus på fredag kväll
men att gå på 2012 på bio. den var skitbra. precis som jag hade förväntat mig.. :)

i lördags var jag på jobb i Göteborg med 3 jobbarkompisar.
det var lansering och event av Kyäni, de här supershoten och blåbärsprodukten från Alaska och USA
som jag nu ätit i mer än en månad samt som jag jobbar som bistributör under. hur bra som helst var det och
nu äntligen är det lanserat i vårat land :)

vi var 500 i sverige hitills som jobbar med det och man fick träffa amerikanerna som är bakom företaget och
så var det massor med mer skoj som hände. ;) 
jag gick upp 05.00 lördag morgon för att sedan bege mig mot göteborg som jag sen kom hem ifrån ca 23.10 igenså det blev en väldigt lång arbetsdag.

och imorn måndag ska jag på jobb i Sthlm men det är ett designer jobb som jag eg skulle åkt på idag men jag var tvungen att vila upp mig och sy klart plaggen under dagen så mötet är flyttat till imorgon.

så imorn blire tidigt igen och sthlm next..

så nu ska vi ta natten, kommer bilder på vad jag sytt den här gången imorgon kväll.. :)





smakprov på tygerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0