Todays meo

Jag älskar min petrolblåa glansiga sparkdräkt som jag köpte för billiga pengar häromdagen i en sån där liten 
shop som ingen vet om förutom thaiarna! 
Till den har jag min guld/silver klocka, svarta gladiatorsandaler med nitar och vit chanelfejk väska :)
 


  
   Mer dedaljerad bild från vår spegel!  ja, det är en fejk CHANEL väska men vem faen bryr sig!
   Ja självklart vill jag ha en äkta, men jag har redan 3 stycken fejkade i olika färger och jag kan köpa 15 fejkchanel 
   här som är snyggt tillverkade och i massa olika färger och modeller för samma pengar som 1 orginal! så vad väljer    
   man då!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grymt snyggt! :)

2009-03-29 @ 12:20:09
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Tanya

vart köpte du chanel fejk väkan och för hur mycket?

:)

2009-03-29 @ 13:07:10
URL: http://shoemadness.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tanya!

Jag köpte väskan av en gatuförsäljare här på koh samui, men de finns i mängder överallt i bangkok!



ca 200:-



fast det finns dyrare fejk oxå, och det finns även äkta chanel i bangkok.



men är nöjd med min som jag har nu..



:)

2009-03-30 @ 12:40:39
Postat av: Amanda

Självklart väljer man att köpa en orginal, hatar fejk! om man inte har råd att köpa en äkta Chanel- köp ingen alls!

2009-03-31 @ 11:13:27
Postat av: Louise

Grymt fin! Vill också ha en, Har inte råd med en riktig men en fejk funkar ju precis lika bra och hur snygg var den inte?! Vill ha vill ha :)

2009-04-08 @ 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0