Starbucks and gladiatorheels

Imorgon ska jag först ligga vid poolen från 10 på morgonen till ca 15.00
sen efter det ska vi hyra motorbike ochåka till chaweng som ligger 1½ mil från där vi bor!
Där ska jag gå på starbucks och sen cantina och käka tacos!
på mig ska jag ha mina lovely gladiatorplatåer och någon snygg klänning eller kanske
jeansshorts och indianskjorta!  får se imorgon men kul ska jag ha iaf!
det blir en och annan krogrunda oxå, dock så dricker ju inte jag alkohol men det finns
mycket annat gott man kan dricka, jag går på krogrundor bara för biljardens skull och
så är det kul att sjunga karaoke med min Bfriend.                        


 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Supersnygga skor!

2009-03-31 @ 18:54:46
URL: http://joossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0