Rutiga skjortor

De finns överallt här i thailand och jag kan fortfarande
inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha på min
skogshuggarskjorta! men jag vet att jag vill ha en iaf!

Hjälp mig med förslag, de finns alla färger man kan tänka sig
i princip, och alla modeller.
både klänningar och vanliga storskjortor eller kortärmade och etc.

Jag har köpt två skjortor hitills men de är enfärgade, vita oversizade
strandskjortan och så en ljusblå herrskjorta som oxå är halvt oversizad
som jag kavlar upp armarna på och knyter i midjan!


Kommentarer
Postat av: ediot

ÅH. älskar också rutiga skjortor.. spec. pastelliga..

har de några i typ rosa och ljusblå där? skulle jag älska att ha. finns det några bra tyg i thailanD? typ tshirt tyg. som man kan sy slitna tshirts av? vore supersnällt om du kunde kolla det åt mig. om det finns-

kramkram ha en fin dag

2009-03-23 @ 21:06:15
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com
Postat av: ediot

ÅH. älskar också rutiga skjortor.. spec. pastelliga..

har de några i typ rosa och ljusblå där? skulle jag älska att ha. finns det några bra tyg i thailanD? typ tshirt tyg. som man kan sy slitna tshirts av? vore supersnällt om du kunde kolla det åt mig. om det finns-

kramkram ha en fin dag

2009-03-23 @ 21:07:12
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0