I love her hair

Jag kommer göra exstensions i bangkok precis som jag gjorde för 2 år sedan då jag var på
långsemester här i thailand!
fast den här gången har jag mycket ljusare hår och så vill jag göra en riktigt snygg hårförlängning
som håller länge!

Jag älskar hur lindsay har sitt hår och jag ska ta med dessa bilderna och visa frisören och se
ifall han kan fixa det såhär som hon har!
M tycker inte att jag ska göra om det, för han vet hur jobbigt håret var förra gången.
men skillnaden är att nu gör jag det precis innan jag åker hem och slipper ha dem i håret
i det här varma klimatet som man svettas ur dom i , i princip.

Lindsay är en av mina nya inspirations bruttor, hon har jämt snygga kläder och är alltid snygg i håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0