det ar bara sa jobbigt med hemlangtan

Jag har saknat min mamma sa himla mycket sen hon flog hem fran thailand den 5 januari!

Har verkligen saknat henne sa mycket sa att jag har gratit och velat aka hem till min familj!

Ser verkligen fram emot at fa komma hem igen och vara hos dem varje dag.
ar sa himla glad over att jag och min familj star sa nara varandra! Mamma, mormor och jag var och ar verkligen som basta vanner!
de vet allt om mig och jag kan verkligen prata med dem! kanns lite som gilmore girls och hur deras relation ar!
sa det ska bli sa kul sa kul att komma hem! pratade med mamma bade i forrgar, igar och idag i telefon.

blev lite ledsen i ogat da jag horde hennes rost. hon skulle aka och rana och sen aka till orebro, men vi hann prata en kvart iaf!
Min syster hade iaf en bra fodelsedag igar!

det kanns sa himla trakigt att jag inte var med och firade henne, men da blir det destomer rolig shopping till henne i bangkok! :)

Idag har vi vart pa stranden och brant oss annu mer, sen var vi pa spa resortet med den supernyttiga maten och at en varsin tois taco med bonor, gronsaker och ingen sas.
den skulle vara nyttig, sen har vi bara atit nagra vindruvor och lite cashewnotter.

sa idag kunde vi halla oss borta fran allt onyttigt, annars brukar mina dagar besta av en stor god lyxig frukost och sen sma ata massa choklad och frukt och sen nagot annu onyttigare till middag!

men vad gor det, ar ju pa semester! men maste forsoka halla formen da jag ska bli fotad for en sak da vi kommer hem!
Forresten, tror lagenheten blev var. sa nu ar vi skitglada..
vantar pa besked men kunde skriva kontraktet via mejl da vi ar pa andra sidan jorden.

sa eventuellt blir det inflytt 27 april.

yeyh sen efter sommaren ska vi kopa hus, sa bor i lagenheten tills vidare bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0