B&J

Idag har vi bara tagit det lungt!
Vi tog först sovmorgon och sen åkte vi och käkade thai och köpte en film, ett paket Ben och Jerrys och färska bär sen åkte vi till rummet och smällde i oss glass och bär med en varsin stor kopp svart kaffe och sen åkte jag till apoteket och tog ut mina mediciner.
Det var sjukt gott med B&J, i love that icecream.
Det var den här smaken som vi åt idag :)
Synd att den är så himla dyr, men det är lätt värt pengarna...



Nu sitter vi och snyltar internet på ett hotell här i stan som vi kan koden till ;) hehe
Sen ska vi upp på ett av bergen här i kiruna och fota lite och kolla på utsikten..

Igår då vi var nere i gruvan var jag så himla rädd att allt skulle braka ihop..
det var helt svart och mörkt där nere, vi var nere på 750 meters djup, men det gick att åka ner på 1300 meters djup.
var dock endast gruvarbetarna som var där nere.
de spränger varje natt hellan 2 och halv 3, men jag har fort inte hört något.
men tydligen så skakar sängarna ibland..
Det var en kul upplevelse men jag vill nog inte ner i en gruva igen. jag gillar att hålla mg häruppe på markytan.
Men utsiktsberget är fint.

ska visa en rolig bild därifrån senare :)  med ett väldigt roligt namn på ett annat berg sokm ligger här.

Mm men nu vill min Bfriend använda datorn innan batteriet tar slut, sen ska vi åka en sväng som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0