tonight i show you my finds!

     


I love  www.urbanoutfitters.com
Dar hittade jag den har sjukt snygga tubdressen
och de absolut snyggaste sandalerna jag sett pa
valdigt lange!
de skulle passa sjukt bra pa mina fotter just nu, tycker jag!
Den har tup klanning/tunikan bara alskar jag!
fargen, knapparna, 50tals modellen allt...

=)

Klanningen gar los pa 58$
Sandalerna gar los pa 248$
Tunika/klanningen oxa 58$

Ikvall ska jag iaf visa er lite av de fynden som jag gjort har i thailand!
har visserligen handlat for en hel del men de kladerna, vaskorna och skorna
ar redan hemskickade!

allt for att jag ska fa med mig mer hem sen!
jag alskar att shoppa i thailand, det finns bara modeklader overallt och det ar sjukt billigt.
jag kopte tre par gladiatorsandaler for 600 bath det ar typ 150- 180 kronor eller nagot sadant!

det ar ju inga pengar!
det finns aven gladioatorsandaler emd nitar pa for 100 bath vilket ar 25 spann!!!!

Hallllllaaaaaaaaaaaa liksom!
Jag kommer blir ruinerad pa min egen shopping!
men vad gor det om 100 ar da...

man lever ju bara en gang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0