Pa min lista

sa fort jag kommer hem till sverige igen sa ska jag kopa denna jackan fran 
www.chicy.se

Tycker den ar sa stilren och snygg men anda detaljerad och jag har bara svarta skinnjackor hemma!
kanns frascht med en brun nu till varen
langtar delvis till att komma hem for jag har sa himla mycket nya snygga klader att visa upp mig i!
men det ar skont att bara vara och leva i sommarvarme har och slippa kalla sverige oxa!

man kan ju inte klaga direkt!
idag ska jag bara ta det lungt, ga en svang pa stranden nar det ar solnedgang och sen ga ut och
spela lite biljard och ta en shake!
Nu ska jag hem och kolla pa nagra vannersvanitt pa dvd,n och teven!
till det ska jag dricka nybryggt kaffe och flatade vaniljdonuts som vi kopte pa en marknad idag!
MUMS!
Ni andra far ha en bra dag och frys inte alltfor mycket! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0