Megan


Har alltid tyckt att MF är jättefin, dock så är det ju inte på naturlig väg
hon har sina drag..
Men alla opererar ju sig hela tiden där borta i Amerikatt...

Fast jag tycker ändå att hon är en av de snyggaste tjejerna och skulle inte
tacka nej till att operera om mig så jag såg ut som henne ;)

Någon som verkligen har gått åt det sämre vad gäller sitt utseende nuför tiden är
bengeten Angelina Jolie som såg mycket mycket bättre ut i Tomb Raider filmerna.

(jag och Baby spelar ofta TR på xbox360, vi älskar sånna spel)

Så vi reagerde verkligen på hennes viktras för några år sedan.
synd för ju smalare man blir desto äldre ser man ju ut.
och så gammal är hon ju inte...


Kolla på före och efter bilderna på Angelina..



Och nu ska jag bara tillägga en sak här...

Jag är väl medveten om hur smal jag är. men jag har en tarmsjukdom samt ett kronisk fel på urinvägarna och
medfödda njurfel så min kropp är väldigt sjuk och min tarmsjukdom bryter ner hela min kropp och näringsupptaget.
samt förtvinar musklerna då jag knappt kan träna av olika anledningar.

så det är inte så jävla kul ska ni veta.

Spec inte då folk säger att man är så äckli och vidrig, gå hem och ät din benget. så där smal kan du ju inte vara...

men jag skulle aldrig säga till en tjock person, Fyfan vad vidrigt fet du är gå hem och banta ditt fetto??

Neh för så gör man ju inte. eller hur.
men många personer fattar inte att det är lika elakt att säga till en smal människa hur äckligt smal den är mm.
fördet gör också ont. tänk på det.

Men Angelina å andra sidan gick ut i media då hon blev som smalast och berättade att hon inte äter pga att barnen i afrika inte får mat de heller, så då behöver inte hon heller äta....???

WHAT? det är väll bättre att hon tar sina 48 miljoner per film och bygger en liten by md hem åt 300 barneller något och ger dem mat för 10 år framåt?

det har hon ju råd med,och det skulle faktiskt vara en väldigt stor hjälp.

Men nej, det hjälper bättre att sluta äta mat själv för att de också svälter.

Jag tror bara att det var ett finare argument till svar på att hon inte har fallit för size zero trenden som vart i Hollywood världen ett bra tag nu.

Aja, lite åsikter såhär på kvälskvisten--

Nu ska jag sy in mina jeans som jag fick lov att köpa idag. för mina favvissar sprack i dragkedjan.
de har ändå hållt i 4 år, helt otroligt. de nästan ramlade sönder ;)


ha en bra kväll
later dudes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Serious, I read your blog and I like it, but I´m curious to know that: your "tarmsjukdom" development because your eating disorder?



I asked this because my sister hade the same problem after the anorexia( and bulimia)



Hej då!

2009-12-22 @ 00:54:52
Postat av: Elisa

Hej!

Folk säger samma saker om mig, men jag äter mer än de flesta av dem vill jag lova..:)Att folk hackar på dig som har en kronisk tarmsjukdom är verkligen så fel. Skärpning!



Jag gillar verkligen din blogg, fortsätt i samma stil!

Förresten, vilka underbara Thailand-bilder!

Jag hade gjort mkt för att få vara på en varm och solig strand just nu..

Hoppas du får en riktigt fin jul!



2009-12-22 @ 15:30:06
Postat av: Jenny

För de som vill prata med mig och ställa frågor angående mina sjukdomar så skriv till min mejl tack!



[email protected]

2009-12-22 @ 18:56:00
Postat av: Jenny

Till Elisa!



Hej Elisa!



Ja, vad kul att du gillar min blogg ;) tack så mycket. jätteroligt.



Mm jag kan inte förstå att folk inte förstår att en som är väldigt smal kan bli sårad av att få höra hur äcklig och smal den är.



Men det är ju så avancerat i mitt fall då jag först höll på att dö av mina njurfel som jag sen fick hjälp och opererades för. men sen har jag ett annat medfött fel på urinröret som jag äter penicillin för året runt sedan jag var 13 år.



Men tarmsjukdomen fick jag då jag fyllde 21, men tarmproblematiken började då jag var 17 redan. och vid 21 års ålder så gick jag från 64 kilo till 50 på bara en månad. och då var det ett faktum att det berodde på min tarmsjukdom som vikten påverkades.



Samt att jag har fel på både tunntarmen och tjocktarmen.

jag är ju Undersköterska och vet de mesta om anatomin och hur kroppen fungerar, men för de som är pålästa så vet de att det är i tunntarmen vår kropp tar upp all näring vi äter. så vad jag än äter och hur mycket så suger inte min tarm upp det.



men vill helst inte gå in på detaljer här i komentarsfältet om mina problem och min tarm. så mejla mig gärna så kan jag berätta om mina två kroniska sjukdomar.



men jättekul att du gillar min blogg. :)



Har du någon som jag kan få läsa :)



Ja, thailand är helt underbart. vill dit nuuuuuuu



kram kram och god jul

2009-12-22 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0