Eat up my words

Natasha Poly är supervacker och får alltid snygga foton.

Men, nu får jag säkert äta upp minaegna ord vid ett senare tillfälle.

Men när det kommer till att ha ett plagg som går helt i leopard så gilar jag det bara inte längre.
Det påminner mig alldeles för mycket om min vidriga Gymnasietid då jag älskade leopard.

Men nu verkligen hatar jag det.
visst kan det vara snyggt på en sjal eller på något annat plagg, men det får inte bli för mycket.
Skulle aldrig ha en jacka, byxor eller skor i Leopard. no way man :)





ÄLSKAR den gröna färgen.
coolt, nya inspiration for my next Dress to sew...

Kommentarer
Postat av: Carina

Kan inte heller med leopardmodet.Men det finns ju sá himla mycket annat snyggt idag!Eller hur?? Ha en bra dag! =)

2009-12-03 @ 09:59:19
URL: http://www.ninainbcn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0