Några av mina inköp under sommaren

Den här lampan och pallen köpte vi på en loppis, tyckte den var superfin



Och den här lampan och nattduksbordet hittade vi oxå på loppisen


De här är tapeterna som vi ska tapetsera med på den här lila väggen ovan, som kommer att vara bakom den nya sängen. bilder kommer upp då resultatet är klart.


Kunde bara inte låta bli att köpa ettan och tvåan av mina favoritböcker.
jag kan inte sluta läsa då jag börjat. i love the movie and soon comes the second one on cinemas.
kan knappt vänta ;)


Jag och min bfriend använder faktiskt våran matta varje kväll och den fungerar riktigt bra enligt oss. :)


Såhär ser min söta touch LG ut :D


Det blev även lite postordershopping från chicy, bikini, baddräkt och strandklänning. fina som få.:)


Hittade en fin tunika i skönt chifong material på en marknad under sommaren, och så min favorit"korsett"
från gina tricot


De här köpte jag på Monki, men de måste sys in lite innan jag kan använda dem.


Några av mina heels som jag har till vardags, hade de i mitten idag


Köpte även ca 10 par trosor i denna modellen, i massa olika nyonfärger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0