Back to reality



Imorn går flyget hem till SWEDEN igen från det här underbara landet!!!

Verkligen thailand i mitt hjärta....


Tänkte köpa en sån här tshirt fast vit, men det kändes lite överdrivet ;) haha


De har varit helt underbart att resa runt såhär med min Bfriend runt omkring i asien i
nästan 5 månader...

blev ändrade planer så vi var tvugna att åka hem tidigare pga jobb..
men det räcker gott och väl med den tiden vi haft här...

Det var andra gången på två år som vi åker hit och bor här i flera månader
så man kan säga att vi bott i thailand i sammanlagt 7½ månader på 24 månader...

nu sitter jag och käkar mentos sour mix som jag tror endast finns här..
supergoda mentos som är riktigt sura, som ahlgrens sura bilar ungefär.

jag har ju saknat godis så mycket, så det känns bra att få tillgång till vårt svenska lösgodis igen. hehe

Vi har haft en lång lång dag med slutshopping idag och det blev tyvärr inga daerlings skyhigh heels på
forever21... :(

men kände att då man får 4 par gladiatorsandaler på billigare thaiaffärer så köpte jag hellre det, än att
betala den summan för ett par heels som man endast kan strosa runt i i 20 minuter tills fötterna är blodiga
och värker av alla  skavsår och sånt som blir då de är så där höga..

Så ist köpte jag några presenter till familj och vänner samt två par gladiatorsandaler till mig så att jag har till sommaren.

Boyfriend köpte 2 par till jeans, som ser ut som Levis exakt men heter james eller tim ist. hahah
De kostar 250 baht styck, det är ca 60:- svenska...

så han har köpt 3 sånna och så ett par nudiekopior som var lite dyrare.
kanon, då behöver man inga dyra jeansutgifter sen i sweden så som han sliter ut jeans...

Så det har blivit en del shopping.
visar lite bilder om några timmar. måste fota först och packa resväskor.. :)

Jag har gjort 4 vykort och de tar 100 år att ladda upp bilder på det här hotellet.. men här är ett av Vykorten 
Jag har valt ut några bilder från vår resa, det finns ca 2600 foton som vi tagit så det är lite svårt att visa alla fina
platser vi vart på, men här är några av dem och våra upplevelser i bilder...
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så härliga bilder!

2009-04-19 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0