Nu är jag online igen...

Idag fick vi vårt internet och så har vi nästan gjort klart allting i vårt nya hem..
skitbra att allt snart är fixat så man kan slappna av lite nu..

Vi fick börja sova här och bo här officiellt i måndags så det har tagit några dagar bara att flytta in och inreda
och ta bort alla kartonger osv osv...

Idag var vi på ikea och köpte lite smått och gott nödvndigt bara.
till lunch idag blev det en god laxsallad med bröd och vatten på ikea samt en bit morotskaka och
kanske 10 koppar svart kaffe...

Efter ikea så storhandlade vi på willys, så nu är kylen fylld med massa gott.
Imorn blir det till att åka in till stan och fixa inför ett viktigt möte + att jag måste
köpa hem quornfärs till tacosen som vi ska käka imorn..

som vi har längtat efter våra tacokvällar då vi inte käkat det sen i december 2008... :)

så imorgon slår vi på stort och firar vårt nya hem med tacos och lite lösgodis och ett seinfeldmaraton...
mysigt.
nu ligger Bfriend och sover men jag är klarvaken som vanligt.
har nog lite stressnerver över allt med flytten och mitt företag osv..

så det är väldigt mycket nu..

Nu måste jag nog försöka sova iaf, ska upp så himla tidigt imorn.


Älskar lindsays hår..
ge mig det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0