koh phiphi just nu

Vi ar nu med min svarfar och hans fru, samt Boyfriends faster och farbror
och en till familj, sa vi ar ett stort gang som nu har akt till koh phi phi island
och bara slappar och solar pa beachen..

Idag vart det havet  i en stor motorbat med snorkling runt alla de kanda och fina oarna.
sa jag har inte haft tillgang till internet pa samma satt nu da vi ar sa manga och man vill
ju garna vara lite social medns vi semestrar ihop.

Bara en vecka kvar nu tills jag ar i Bangkok och shoppar jarnet!!!!    :)

Fortsatt att skriva in kom entarer pa gladiatorsandalinlagget sa kanske du vinner dem.

om jag har fatt tillrackligt manga komentarer innan den har veckan ar slut sa drar jag en vinnare
som da far bestamma storleken och sa koper jag dem i bangkok och sen da jag kommer hem skickar jag dem
till  den lyckligt lottade tjejen...

sa kom igen nu alla babes darute som precis som jag ALSKAR gladiatorsandaler...

nu ska vi och mota upp svarfar igen, och sen ta en massage och en stor mugg kaffe

kommer mer inom kort

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0