Give me one good reason....



Ge mig en enda bra anledning till att jag INTE ska köpa de här daerlingarna
från forever21......

Jag har ju älskat dem sen jag såg dom på hemsidan och nu då jag fick dem
på fötterna så älskar jag dem ännu mer...

de är så sjukt höga klackar så man kan knappt gå i dom...
men jag får väll lära mig att gå på höga höjder.

de kostar 1600 baht ca 350 Svenska kronor och det är väll inte jättebilligt men det är ju inte dyrt heller
för ett par så snygga high heels....

Så ge mig en bra anledning till att jag inte ska gå dit imorn och köpa med mig dom
för jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte gört...

Kommentarer
Postat av: Moa

Du borde absolut satsa på dem! Superfina! Skön blogg föresten!

2009-04-15 @ 19:46:15
URL: http://muwaa.blogg.se/
Postat av: julia

underbara saker alltihopa! :) xoxo

2009-04-16 @ 16:19:59
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0