dagens inköp

Här är några av mina inköp som jag gjorde idag...
förvånansvärt inne på mbk så fyndade jag de här
plaggen..

brukar aldrig hitta n¨got på mbk, men det var det enda som hade
öppet idag pga avttenfestivalen och alla protester och allt kaos som
är i bangkok just nu...

som tur var så var vi inne i köpcentret vid 14.00 idag och det var då som
de blev runt 70 skadade ute på gatorna och 2 allvarligt skadade.
men vi har hört och sett ambulanser och poliser och militärer med stora
kpistar hela dagen..
och alla de stora 6 filiga vägarna har vart avspärrade och knappt något folk
alls utomhus.

så det har kännts väldigt konstigt att gå runt på stan idag. har vart väldigt nervösa och rädda
men det gick ju bra..
och imorgon har allt öppet så då börjar shoppingen på riktigt.

Köpte två store resväskor idag och imorn skeppar jag hem det jag köpt hitills med expresspost.

annars får vi inte med oss allt hem...

Det är endast shortsen som är nya och de är tvåfärgade
Ljusblåa upptill och lite mörkare blå nertill.
Samt den överdimensionerade svarta chanelinspirerade väskan
även den från MBK idag...

 

Den här indianmönstrade tunikan och den lila påfågelsmönstrade
gucciinspirerade klänningen köpte jag idag på MBK, bangkok



Här är mina nyaste älsklingar, Cremevita Gladiatorsandaler med studs, köpta på phiphi island


Kommentarer
Postat av: Louise

Grymt snygga sandaler!

2009-04-13 @ 16:19:50
Postat av: Challe

Riktigt läckra sandaler =) Verkar som ni har det bra!

2009-04-18 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0