Torr schampo test



Idag bestämde jag mig för att testa torr shampo.
Har läst om det, och de flesta säger att det ska vara
så himla bra.
Det här är i sprayform och jag har precis testat det på mitt
hår, och det verkar faktiskt fungera riktigt bra.
så hitills rekomenderar jag er att testa, fast välj denna från
lee stafford då, finns på åhlens för 79:- eller någonannanstans
där de säljer sina produkter.
har använt deras andra hårvårdsprodukter i flera år nu och dom
är faktiskt väldigt bra.
Jag har kört våran bil idag, tog en sväng in till örebro och bokade
tid hos en frisör för färgning och slingning.
så jag har passat på att köpa vinterjacka och lite till prylar. bla hårprodukterna.
Det gick oväntat bra att vara ute bland folk idag, hade trott att jag skulle bryta ihop
totalt om jag skulle stöt på någon jag känner.
men det gick ju bra ändå.
var mest skönt at göra något annat för en stund.
+ att jag fick köra bilen själv :) hiihi det kändes riktigt kul

Nu ska jag ner till mamma och säga hejdå, för jag ska med pojkvännen till
Malung över helgen.
så imorgon efter min frisörtid så åker vi uppåt igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0