På väg till posten

Idag fick jag ett brev från vägverket där det stod att dom
gratulerar mig till mitt körkort, och så fick jag ett till avi brev.
och däri fanns det ett utskick på mitt körkort.
så jag fick åka till posten idag och hämta det....           =)
hehe
så nu känns det faktiskt rätt okej att köra bil helt själv.

Nu har vi just precis käkat mat och ska ta bilen och åka upp till
malung...
ska inte bli så vidare värst kul alls.
men det är desto tråkigare att vara kvar hemma utan mathias i flera dagar.
så jag hänger på som sällskap till honom då han ska upp och jobba.

Dagens jag

Svart grovstickad mössa åhlens
Svarta favvoskinnjackan som är midjekort i modellen, från svärmors vind
Brunt linne med knappar, bikbok
Svart cardigan, lager 157
Squinjeans som jag själv sytt i dragkedjor på, h&m divided
Svarta platå skorna från h&m
Ljusbrun skinnväska, åhlens


Kommentarer
Postat av: Hanna

wow va kär jag blev i den bilden :D

super härlig !

2008-10-02 @ 17:35:23
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0