fonus & ingen matlust

Idag har det vart en LÅNG & JOBBIG känslosam dag.
Har varit med min familj på fonus och ordnat med begravningen.... =/
fy vad det här känns overkligt, jag är fortfarande i någon sorts chocktillstånd.
men när jag väl kommer på att hon faktiskt är borta & att vi aldrig mer får prata igen
eller krama henne eller höra hennes röst..
då känns det som en pågående hjärtinfarkt i hjärtat, och magen och kroppen/själen gör
ont och värker från det att jag vaknar tills att jag somnar...

Jag har knappt kunnat äta heller sedan det hände och inte sen en månad tillbaka. men nu har det var extremt.
har ätit en gång om dagen typ...
vägde mig idag och hade gått ner två kilo. usch Inte bra det inte.
jag ska ju snart opereras så jag måste ha normalvikt då för läkningen.
men ligger ju väldigt långt ifrån normalvikt nu, så jag börjar bli orolig över min hälsa nu oxå.

usch och fy och tvi vilket jäkla hemskt år det här har vart, och det verkar inte bli bättre heller...

jag och min älskade pojkvän har egenligen våran 4 årsdag idag, men det kändes inte så kul att
fira den samma dag som jag planerade min mormor/mammas begravning med fonus.
så vi ska skjuta lite på det, men idag är det iaf det officiella datumet för det.
5 september.... =)  & han är det bästa som hänt mig.  så det är sån tur att jag har han nu mitt i allt det här.

23 september är det operation och 26 september är det begravning.  =/
usch usch.
imorgon ska jag försöka att äta något då jag vaknar och sen även mat på eftermiddagen.
jag måste ju äta.....

blir själv hela helgen för mathias måste åka på jobb. och mamma är inte hemma i helgen. :/ hur ska jag klara mig...


mitt enda nöje här i livet är kläder och mode och jag har under flera veckor letat efter en vinter/höstjacka på nätet och efter många
sidor och letande så klickade jag hem den här för jag tyckte den såg cool och snygg ut. och det är enkelt att skicka tillbaka den om man tar från någon svensk sida ist för de utländska med mycket mer utbud.
men ska testa nu så vi får se, den borde komma nu nästa vecka.



men nu ska jag gå och lägga mig bredvid mathias, han ska upp vid 04.00 och han åker vid 04.30 och jobbar.
så det blir inte lång tid jag hinner sova innan klockan ringer.
om jag somnar vill säga...
har så svårt för att kunna slappna av och tänka positivt.. går bara inte...

jag bloggar ju iaf igen även om det inte är så kul att läsa mina nedstämda inlägg.
men vart ska man annars skriva av sig om inte här.

natti natti nu ska jag ta mitt ledsna ansikte och min trötta kropp och förflytta mig till sängen.



Kommentarer
Postat av: ediot

saknar dig.

vill se dig snart

kramar i massor. ta hand om dig

ring om du orkar

2008-09-06 @ 13:44:36
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0