Det finns inga ord för smärtan jag känner



korten är från sjukhus tiden och från juni då min bror hade examen.
Jag kommer sakna dig mormor, du är världens underbaraste människa och jag tror fortfarande inte att det här är sant.

Igår 2 september klockan 13:18 somnade min älskade mormor/mamma in i sin sjukhussäng som hon legat i under  ca 1 månad nu i cancer....
jag är i total chock och det finns inga ord för hur jag känner nu...
det som inte fick hända har precis hänt och hela mitt och min familjs liv har rasat samman.
mormor hann inte ens bli pensionär och det är så himla orättvist att just våran mormor/mamma skulle dö i cancer.
hon har verkligen plågats nu på slutet, oh det gick otäckt fort allting.
har inte riktigt förtsått det här ännu. men det har inte vart lätt att sova inatt kan jag ju säga.
Jag satt och höll min mormor i handen och hade mitt ansikte 10 cm ifrån hennes sista timmar och jag och min mamma
satt och höll i henne då hon tog sina sista andetag.
det här är det hemskaste jag har upplevt och jag vet ärligt talat inte hur jag och mamma ska klara oss utan henne.
hon var allt för oss.
är så ledsen så det gör ont i hela kroppen och hjärtat vill aldrig sluta värka.
har knappt kunnat äta något alls på hela månaden och idag funkade det inte alls att varken sova eller äta.
och så har jag vart och träffat en kirurg idag som har undersökt min tarm och et som faller ut, så nu har dom beslutat att dom ska operera bort en bit av tarmen och det kommer bli redan 23 september
undersökningen var helt sjukt hemsk och det gjorde väldigt ont att krysta ut den.... =( kul att behöva göra en sån iundersökning dagen efter att min mamma nr 2 har gått bort....
fyfan vad livet suger just nu...

så är det så nu vet ni alla...

och emelie, ville bara tacka för att du ringde häromdagen från england.
det betydde mycket för mig.
och nu vet du vad som hönde igår.
kommer mejla dig sen antingen natt eller imorgon.

och gunhild!
tack så mycket för de fina presenterna och brevet och samtalen.
ni betyder massor för mig så tack för ert stöd.

imorgon fyller även min älskade 25 år och vi firar våran 4 årsdag på söndag.
men jag ska försöka att göra en bra dag åt dig imorgon, men du förstår ju varför om det blir svårt och jobbigt.

men du har vart världens bästa stöd för mig ch min familj både igår och hela den här tiden.
älskar dig så mycket och tack för at du finns.

och mormor


Det finns inga ord för hur mycetk jag älskar dig och hur mycket jag saknar dig.
du kommer alltid finnas med mig i mitt hjärta och mina tankar.
idag var jag på väg  att slå ditt mobilnr då jag kom ut från sjukhuset men sen om jag på att det går ju inte för du finns inte längre och då blev jag så himla ledsen och arg och jag vill inte att här ska vara sant.
jag klarar mig inte utan dig.........

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman.

Onskar jag var dar sa jag kunde ge dig en stor kram. Forstar hur du maste ma just nu och det ar inte latt, saklart. Kan bara hoppas att mormor mar battre nu - nar hon inte behover ligga pa sjukhuset och ha ont.

Ta hand om dig gumman - ringer dig ikvall.

2008-09-04 @ 08:16:08
Postat av: Caroline

Beklagar sorgen!

2008-09-04 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0