bunkrar tshirtklänningar till thailand nu



Den här tshirt/klänningen är från http://www.chicy.se/shop/
som just nu är min favorit webbshop.
har hitills beställt tre överdimensionerade tröjjor/ tshirts
men väntar på en klänning och ett par leggins oxå.
jag håller på och planerar redan nu vad jag ska ha med mig för garderob
till thailand och asien.
ska ju ändå bo där borta ett halvår och an vill ju ha med sig bra, snygga och
bekväma kläder.
någon som har några förslag på vad jag kan ha för skor med mig?
vill ju ha med minst ett par högaklackar, men vet inte vilka som är bra att ha
med sig och som liksom passar till allt!
för vi reser ju med endast handbagage så de får inte vara för tunga eller stora.
och vill helst inte ha med öppen tå.
hum, förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte ta med de snygga svarta med kilklack? :)

2008-09-18 @ 09:34:59
Postat av: Dennis

Oh shit vad snygg du var!:)

2008-09-18 @ 09:41:24
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0