Model inspiration

Jag hittade den här bilden när jag var inne på någon sida nånstans
och då tyckte jag den här modellen hade så snygg klänning så jag
letade runt på olika sidor och då tillslut hittade jag en som påminner
väldigt mycket om den på chicy 



& den är oxå tänkt att jag ska ta med på resan...
den har jättetunt och luftigt tyg så det blir perfekt.
idag har jag mest legat i soffan och vilat såren..
åkte ner och köpte mat vid halv 6 tiden och då
passade jag på att gå in på tygaffären och köpte med två tyger
ett som jag ska sy e 50tals bikini i och ett till en klänning.
men sern när jag kom hem så märkte jag att det går ju inte att sy nu..

jag kan ju inte sitta ens =/  så jag får sy en annan dag... så synd, jag hade sån
inspiration just idag...

nu ligger jag i soffan igen och ska ta mina mediciner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0