Halloween



Jag älskar att klä ut mig på halloween.
Synd att jag inte har någon i min omgivning som gillar att ha halloweenfester
eller som tycker att det är kul att klä ut sig seriöst om man nu ska göra det...
det vore så himla kul att åka till usa över halloween och fira där istället för här hemma i tråkiga
regninga gråa sverige.

Om jag skulle klä ut mig det här året så skulle det bli någon av dessa outfits.
har så svårt att välja, men det vore ju kul ifall jag och mathias var  Popeye & Olive oil.
Annars skulle jag nog köra på den Crybaby inspirerade looken med skinnbrallor och högklackat. =) haha
eller varför inte en sexig superhjälte...

Ja det finns så mycket roliga kostymer på de amerikanska hemsidorna som vore kul att köpa på sig.
buttericks har inte direkt något bra utbud eller bra kvalitet på sina grejjer.

Men det blir ändå inget maskeradande för mig i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0