dagens

Dagens humör: Har pendlat lite mellan glad & nere, blev mycket sorgliga tankar idag
Dagens mående: Hungrig, trött & slö
Dagens borde: borde ha ringt försäkringskassan & trygg hansa
Dagens frisyr: hög toffs
Dagens smink: mineralpuder, läppglans & vattenfast svart mascara
Dagens klädsel: Mörkblå stuprörs Jeans & beige grovstickad islandströja + svarta uggs
Dagens längtan: Har längtat efter våran resa hela dagen idag, det ska bli så sjukt underbart
Dagens fundering: Har tänkt på mormor mest & det är så himla jobbigt allting och jag vill bara ha tillbaka henne.
Dagens mat:
Jag åt en rejäl frukost idag som bestod av:
Två muggar svart kaffe
Två stora glas vatten
Ett glas forlax + ett glas movicol = för läkningen och sjukdomen
Två  rostade små runda mackor som heter Fröig med ost på + en halva polarbröd (som jag dock inte orkade med hela)
En tallrik med mild yogurt honung smak + färska frysta blåbär,hallon,björnbär,vinbär & så skar jag ner bitar av päron och clementin.
sen åt jag inget mer på hela dagen förens marhias kom hem och då gjorde vi tacos.
Dagens onyttiga: Vet inte, det skulle väll vara osten som jag åt på mackan imorse då 
Dagens bästa: Jag har fyndat jättefina ljuslyktor för 4:- på erikshjälpen
Dagens sämsta: att dagen gick så fort och att jag inte hann med att fixa allt som jag hade tänkt
Dagens sist sagda ord: gonatt
Dagens omgivning: Just nu ligger jag i soffan med datorn i knät
Dagens vill ha: jag vill så gärna ha en påse med lösgodis just nu, men jag vill även ha en rosa klänning från Chlo'e och en tröjja från Stella McCartneys höst/vinter 07
Dagens måste: Måste sova snart, ska upp tidigt och in till läkaren i örebro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0