Brun skinnjacka till våren

Jag har länge tänkt köpa mig en brun lite skinnjacka
av något slag, men har aldrig hittat någon som jag
gillat.
Förens nu.
Jag brukar handla kläder från www.chicy.se men det har 
mest blivit lite billigare plagg som tshirts eller klänningar.

Men nu har jag blivit helt såld på några av deras skinnjackor.
de finns ett riktigt bra utbud där också, jackorna finns oftast i 
både svart och brunt och i såååååå snygga modeller.

de är inte alltför dra heller.
runt 900:-
min första skinnjacka köpte mathias på carlings åt mig för 4 år
sedan, då kostade den nästan 2000:- & den håller än.

det är ju frågan ifall de här gör det, då det är skinnimitation.
men jag tänkte iaf göra en beställning på någon av de här...

tänkte om någon ville hjälpa mig med vilken jag ska välja?

     


Jag vet ju att jag knappt kommer hinna använda den det här året,
men då vi kommer hem igen och resten av mitt liv som kommer
den nog hänga med mig överallt i princip...
men vill göra rätt val, jag hade spanat in den första bilden från vänster från början.
den i mc-modell den mörkbruna då.
men sen finns det de andra som oxå är skitsnygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0