sparkdräkter ggr 4



Till resan har jag med mig 4 stycken sparkdräkter, en av dem ser faktiskt ut exakt som
denna som nicole har på sig här ovan fast den jag har är beige...
den blir perfekt att ha då man ska springa på stan och dricka pineappleshakes och
kaffe från starbucks =)

Sitter hos mamma nu och vi kolla på teve och asos på nätet...
sen ska jag snart åka och hämta upp min man som har vart och bastat med sina vänner.

Imorgon ska vi upp vid 06.00 och jag ska med som sällis igen till hans jobb, har ju lovat
att hålla han sällskap då han jobbar ute i regnet och det handlar ju bara om några få timmar
så det e självklart att jag ställer upp...

hade dock hellre legat hemma och sovit hela dagen.

På kvällen blir det middag på en grekisk restaurang med Kristina som bokat bord till 20:30
och efter det så ska vi gå ut på någon krog och sitta och snacka och kolla på folk.

sen är jag chaufför hem på natten åt grabbarna och min man, så vi får se hur sent det blir.
men det ska bli supertrevligt, det blir ju lite som ett avsked då vi inte hinner träffas så mycket mer innan
vi åker nu om 4 veckor...

längtar så mycket nu.
sydde en till strandklänning igår, får se om den får plats i väskan, annars får jag väll sälja den lilla godingen
på tradera eller nått. för den blev skitsnygg...

neh, men nu ska jag snart åke.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0