On my way to the doctor



Om en halvtimme ska mathias skjutsa mig till örebros sjukhus
där jag ska få bli halvnedsövd & och lugnande och genomgå den
här jobbiga undersökningen...
de ska kolla i min tunntarm och i min magsäck ÄNTLIGEN varför
jag ej kan gå upp i vikt som jag ska och varför min tarm inte kan
ta upp näring osv.
det var ju bara 2 år sedan som viktnedgången började, helt sjúkt
att det ska ta 2 hela år innan en sån hr undersökning ens föreslås!?

Önska mig lycka till, för jag vet inte hur jag ska kunna klara att inte
spy upp kameran igen, är skitnervös...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman. Hoppas att det gatt bra for dig idag. Skont att de antligen ska forsoka ta reda pa vad som hander med dig! Kram!

2008-11-11 @ 10:57:06
Postat av: Micki

Oj, det låter läskigt.. Lycka till och hoppas att allt går bra! :)

2008-11-11 @ 11:01:22
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0