två nya tshirts

image218 
Pratade med min far i telefon när jag fotade två nya tshirts som jag köpt på rean.

Idag blev inte dagen som jag hade tänkt mig.
var precis på väg till erikshjälpen för att fynda, då jag upptäckte att klockan var 13.34 & de stängde 14.00
idag!  =/
så det blev inget med det alls.
& så var det ju meningen att jag skulle in till Ö och träffa Christina.
men när jag vaknade imorse så kände jag mig fortf nere efter allt som pågår just nu i min familj!
så ville mest vara hemma hela dagen.

men tog mig dock till mataffärn & ett annat lågprisvaruhus.
köpte en skitsnygg "möbel"/hylla som jag visar bild på imorn vad jag ska ha den till. 
den var superbillig oxå.

jag saknar min pojkvän....

Imorn ska jag laga en tacopaj till vår romantiska middag och så ska jag doppa jordgubbarna som jag köpte idag i smält choklad.
Så det ska baby få som surprise när han kommer hem.

Har hela dagen på mig att plugga imorn, & mellan 12 och 13 så kommer mormor hit en stund.
det ser jag fram emot.

Nu ska jag försöka somna i våran stora tomma kalla ensamma säng.
gick inte så bra att somna igår utan mathias, men ju snabbare jag somnar idag desto fortare är han ju hemma igen.

Ja men just ja, igår hade jag tjejbesök av min söta syster Sanna, till höger på bilden & så hennes söta kompis Sandra..
vi käkade baguetter från 37,an vid mitt köksbord & efter det så gav jag bort ca 7-8 plagg som jag inte orkade fota för auktioner.
det var trevligt med lite besök.
alltid kul att umgås med lillsyrran.

image219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0