Helgen i bilder

Min helg har vart jättebra, förutom att där vi spenderade den så
blev vädret till snöstorm och totalt kaos, så det började med att jag
fick köpa dessa stövlar förr 300:-  & jag ville faktiskt inte ha ett par mönstrade
alls.
hade planerat att köpa enfärgade och högre.
men i den lilla staden vi var i fanns det endast en dyr liten skoaffär och jag var ju
i väldigt stort behov av stövlar då vi var utomhus.
Och de här ar det sötaste hon hade i affären.

Idag har jag köpt lite nödvändigheter (strumpor och trosor)& så några linnen till sommaren.


trosorna är från lindex, köpte tre par men ett par har jag på mig så därför ingen bild.
tshirten från lindex
vitt linne från bikbok
gula & gråa linnen från vero moda
Cerise/koralla och svarta tubtoppen/klänningen från Gina Tricot






Såhär har jag sett ut under dagen, och det är inte ofta som jag har håret utsläppt.
hade på mig strumpbyxor, vit stor-tshirt från gina, grå kofta, svarta lilla skinnjackan och en
mörkrosa bag med bruna skinn detaljer. + ett par pilotsolglasögon i guld.


just nu ligger jag i soffan med en kopp kaffe bredvid mig och en laptop på magen.
& baby ligger och spelar xbox360 här bredvid mig, det är supermysigt.
ska kontakta en tjej i kina nu & sen slänga mig i sängen.
ska nämligen upp 06.30 imorn, har tid på sjukan.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0