Vilket fynd

Igår  i  köpcentrumet så gick jag runt och letade i alla affärer  jag kunde tänka
mig, som skulle kunna ha sådana där vida/utsvängda men tajta upptill jeans
som nicoles på bilden här nedan.

Och tillslut när jag kollat igenom varenda affärs jeansutbud så sa min pojkvän
men ska vi inte kolla här oxå, om en affär som heter blue di blue.
& jag var rättså skeptisk till det först och trödde absolut inte att dom hade några
snygga jeans & speciellt inte som den här modellen.

när jag provat ett par som faktiskt var snygga så fanns de bara i storlek 26 34 som
minsta och jag behövde minst storlek 24 34. så det var ju bara att glömma dom då.

när jag skulle gå ut så sa min pojkvän, men kolla här då är inte dom här bra?
Då hade han hittat ett par jeans som kostade 50 kronor och endast fanns i ett exemplar.
& de här jeansen var faktiskt helt klockrena och det enda jag fick göra med dom vara att
färga dom mörkblåa när vi kom hem och sy in dom lite.

Det bästa var att dom kostade 50:- för annars hade jag aldrig haft råd, var mest där igår
bara för att testa olika jeansmodeller och sen planera vilka jag skulle beställa på nätet mot
våren.
Men redan nu har jag såna här byxor som jag skrivit om ett tag nu.  =) så jag är så glad så.
ska visa bild, måste bara ställa upp stativet.

Mamma åkte just hem från oss, hon har vart här ikväll och vi har kollat på the invasion, film
med nicole kidman och daniel craig.
det var trevligt. hon har köpt ny bil idag oxå, som hon får på torsdag.  saab 9 3a hette den visst.
vet inte vilken årsmodell, men den var skitfin och hennes började ju bli rätt kass.

ska ta fram kameran nu.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0