På kort varsel.

Idag började dagen med att vi vaknade 09.00 av att mathias pappa Tomas ringde och
 sa att vi skulle till Vibergs smörj och tvätt för att byta bromsklossar på bilen.
så vid 10 tiden åkte mathias dit och så fick han skjuts hem igen av sin far.
& i bilen hade mathias frågat tomas bara när dom åker till Sweichz imorn!
Och då hade han sagt vilken tid och allting och sen sa han, ska ni inte följa med då?
Mathias sa, jovisst jag går in och packar nu. (trodde givetvis att tomas skämtade).
Och sen några timmar senare på eftermiddagen så ringer Tomas och frågar om
personnr och så vidare, då hade han bokat biljetter till oss oxå.

Så nu är vi medbjudna på snowboardresa i alperna över påsk.  =)
det är ju hur snällt som helst, vet inte hur jag ska tacka honom.
först thailandsresan förra året och nu alperna.
när jag vinner några miljoner så ska jag ge tillbaka en värsting jorden runt resa
eller något sånt.

Jaja, men så är det iaf så nu packar vi för fullt här så hinner inte med något bloggande.

hemma igen på tisdag nästa vecka.

puss på alla tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0