Fikapaus

 Jag har hållt på med den här nya bloggen mest hela dagen och fixat och donat.
Imorgon ska jag och min pojkvän eventuellt in till örebro för att umgås med
några av våra vänner.
Det ska bli jättetrevligt, var så himla längesedan nu.

Fick nyss reda på att vi ska till stockholm på tisdag nästa vecka =)
Det var en glad nyhet, då ska vi strosa lite på stan och kanske  men
bara kanske köpa något litet som jag längtat efter att köpa nu ett tag och
som endast finns där borta i huvudstaden..

Vi ska skjutsa mathias storebror och hans bästa kompis till arlanda, det är därför vi ska dit
i första hand.
men det kom som en positiv överraskning. då har jag något att se fram emot till nästa vecka.

Jag bara måste lägga upp en bild på en kjol som jag har fått för mig att jag ska sy en likadan. 
Har hittat värsta bra glansiga tygerna på en affär för bara 25:- metern. hur bra som helst.
borde kanske eg ha ett elastiskt tyg, men kan ju iaf testa med de här först och sen får ni se resultatet sen när den är klar.

tänkte göra en gräsgrön och en antingen ljus, citrongul eller en svart.


   
var tvungen att ta en fikapaus idag efter allt bloggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0