dagen idag



fin bild på marykate

Idag har jag tagit det relativt lugnt, har fixat med skattemyndigheten så att jag ska ta bort ett av mina namn
tills jag får körkortet, för det blir sånt krångel att fixa ett nytt sen.
och så har jag även vart på erikshjälpen där jag träffade både min ena faster och så min min farbrors fru.
det var jättetrevligt, för dom har jag säkert inte träffat på  2 år.

Sen åkte jag och baby in till örebro och träffades med ett gäng kompisar och satt och drack kaffe i en park tills
21:50  då vi tog bilen hem, jag övningskörde.

Nu böjar min faste inför läkarbesöket imorn som är kl 13.00
det är hemskt att inte äta alls från kvällen innan när besöket är på eftermiddagen, och så har jag tandläkartid kl 11.00
oxå. uschs uschs

Ska boka uppkörningen imorn.  =)

+ att jag ska laga mig något riktigt gott och unna mig en påse lösgodis och en eftermiddag i trädgården.<
så hoppas på sol.

nu är det sängen som gäller, fast först ett avsnitt greys anatomy.


tilläggas att victoria beckham är en av de fulaste personerna jag sett. inte för att vara elak eller så...
Med vad har hon gjort med sig själv eg?
tycker hon ser ut som en zombie ur någon dålig b-film.

hon har dessutom världens fulaste skor och klänning, snyggt med en klänning gjord av massa hjärtan!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snack victoria beckham är nog den sexigaste och snyggaste personen som finns!!

2008-07-14 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0