anorexia??



Kommer ni ihåg den här tjejen!?
Kristen Johnston heter hon och hon var med i tredje klotet från solen och även gästspelade i ett
sex and the city avsnitt då hon ramlade ut genom ett fönster och dog . 
Nu verkar det som att hon har fått någon typ av ätstörning precis som hälften av alla andra amerikanska celebs...
Förstår verkligen inte hur det kan vara "Inne" att vara så smal!??
det är inte snyggt överhuvudtaget.
det ser bara otäckt ut.
Jag är medveten om att jag är smal och så, men jag har iaf lite former kvar och jag är smal pga min tarmsjukdom.
Men dom vill ju se ut sådär.
tycker allvarligt synd om alla som är kända och måste leva upp till allas "krav" hela tiden.
fyfan vilket tråkigt liv.
hon såg så himla mycket bättre ut när hon var med i tredje klotet från solen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kanske oxå har en tarmsjukdom...

2008-06-26 @ 08:04:57
Postat av: Aysha Jones

Vill gärna komma i kontakt med dig ang dina kläder (egen designade å sydda)...



kolla gärna in bloggen thecreamdelacreamagency.blogg.se för mer info om vår verksamhet



// The Cream de la cream agency

2008-07-08 @ 20:36:43
Postat av: Anonym

precis hon kanske också har en tarmsjukdom.....

man kan ju inte påstå att du är fet

du har ju haft tarm sjukdomen hela livet

skriver du ju, varför var du större förr då?

äter du något?????

2008-07-14 @ 19:55:44
Postat av: Jenny

Till er som skriver om min vikt och tarmsjukdom!



Jag äter somen häst varje dag, går på strikt matscheema från en dietist men kan ändå inte gå upp i vikt.

jag har alltid vägt runt 63 kilo, jag är 173 cm lång och för 4 år sedan då jag och min pojkvän blev tillsammmans så vägde jag runt 63 kilo.

det var för ca 2 år sedan som jag rasade i vikt och ingen läkare vet ännu varför.

men i augusti ska jag på en tunntarmsundersökning, gastroscopi. en slang ner genom halsen och ner i magen!

då får jag kanske veta varför jag inte kan gå upp i vikt.

men innan ni skriver saker om min vikt. tänk er för tack!

jag är väldigt ledsen sedan jag fick diagnosen på den här sjukdomen.

har precis börjat med en medicin som jag ska äta hela livet och fungerar den inte så finns det kanske ingen annana medicin.

jag har kroniska tarmsmärtor dygnet runt och har varit superförstoppad i tarmen sedan 3 år tillbaka.

Det värsta av allt är att jag kommer kanske aldrig att kunna få barn för jag har ingen mens längre, för den försvinner tydligen i vissa fall av denna sjukdomen, + att jag ej kan gå upp i vikt. allt pga den här sjukdomen.



så det är inte så jävla kul att vara så smal att man får ont i kroppen när man sitter eller ligger ner.

Skriv mejl istället om ni har några frågor så svarar jag gladeligen.



men jag tror bara att "sally" från 3e klotet från solen har fallit för smaltrenden i hollywood. that´s it.



men visst hon kanske oxå har en tarmsjukdom. vem vet.



nu ska jag på bio är i luleå med vänner och pojkvän.



ha en fin kväll alla



/Jenny

2008-07-15 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0