Världens skönaste BH

Det är ju knappast så att jag vill vika ut mig eller visa upp mig på något sätt.
Men svårt att visa en bh utan att ha kort på den på sig!
man ser ju folk på stranden varje dag eller i badhuset, så det är ju samma sak eg.

Tyckte den här sköna & snygga skapelsen var värd att visa kort på.
Den är från Lindex och är sådär halvbillig. jag vet att det finns liknande tubtopps bh-ar
på american apparel också.
så jag blev så glad när den här fanns på lindex för mycket mindre pengar.

den finns iaf i knall-nyonrosa som jag har, och så finns den i svart och vitt med.

Här är iaf bild som jag tog i badrumsspegeln alldeles nyss.
visst ser den skön ut.

Nej men oj vad klockan har blivit mycket nu, tiden rinner iväg hur snabbt som
helst varje gång jag bloggar.. måste sova nu, har sån himla huvudvärk.
så natti natti till alla


 


Kommentarer
Postat av: Ewie

den verkar härlig ^^.. men får man bra form och så? .. så brösten inte ser helt platta ut :P

2008-04-11 @ 02:56:12
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0