Väldigt lite i min garderob just nu...



Jag håller på och säljer av allt jag äger i princip så nu har jag sållat ut typ 500 plagg ur garderoberna och byrån.
det här är de plaggen som jag valt att ha kvar och ta med mig i utlandsflytten.



Gjorde ett sånt extremt kap på h&m i lördags.
jag hade fått 100:- i bonuscheck och tog med den dit av misstag för jag hade inte tänkt
använda den checken just nu.
men samma dag så kom the garden collection ut i butiken och då hittade jag den här
underbara skapelsen till klänning som jag verkligen ville köpa och nu kostade den bara
199:- och med min check 99:-  =) kunde inte blivit bättre. så nu är den i min ägo.

Det enda negativa med den är att det var slut på nästan alla storlekar så jag fick ta en storlek 40
så jag måste nog sy in den lite och korta upp den eller så får jag ha den såhär lång.

I love it anyway...

den blir finfin med mina 15 cm beigea platåer från nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0