Tankar

Tankar...
Jag vet att jag tänker för mycket oftast.
men jag har levt i 25 år nu och jag börjar känna panik
att livet går så himla fort & jag fortf är för sjuk för att
ha ett heltidsjobb...
det suger så jävla mycket och jag är konstant arg och nere
pga min tarmsjukdom och mina medfödda njurfel...

Jag försöker att tänka positivt och hitta på saker som min kropp
klarar av, men det är så svårt just nu.
Det är vinter, jag är inte på hemmaplan, jag saknar min familj,
jag fryser konstant, jag har ont dygnet runt, jag är rastlös i hela
kroppen...
Ja det är inte mycket som är bra just nu..

Men jag ska ta en promenad i snöyran till affären och posta iväg en
klänning nu till en tjej som handlat av mig på seconds.
sen efter det måste jag ringa och åka och jobba med blåbären.

men har eg ingen ork till det.
men jag vet att jag måste.

sitter nu i en oversizecollege tröja i grått från divided och funderar på
varför ska jag ens anstränga mig att klä på mig något snyggt idag när
det är kallt, snöstorm och vi bor 6 mil ut i skogen från närmsta affärer...??

börjar faktiskt tröttna på det mesta men mina tankar är för stora för min kropp.
jag är aldrig nöjd liksom..
när jag är i värmen och bara lever livet och mår bra, då saknar jag min mamma och vill
hem.
när jag är hemma i sverige så vill jag utomlands.

när jag har mörkt hår vill jag ha ljust, när jag har ljust hår vill jag ha mörkt igen.
osv osv.
Samma gäller kläder, vad jag än har på mig så är jag aldrig nöjd.
Visst har jag inspirationskällor som jag klär mig efter och så.
men jag vill liksom alltid ha något mer.

funderar varför vissa människor precis som jag själv är, aldrig nöjjer sig???
det gäller allt, boende, mat, kläder, orter mm

jaja. det var dagens tankar.

nu ska jag bli positiv igen.. :)

snart hemma hos min familj igen. på måndag rättare sagt-
så då är de här 6 veckorna i norrland över--- SKÖNT som fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0