så beviken



Jag köpte ju de här skorna istället för dem från topshop.
och jag älskar dem och vill verkligen ha dem som vardagssko i asien sen då vi bor där.

Men jag hade dem i lördags på stan och gick runt i dem hela dagen och kvällen då vi gick på Alice i Underlandet på bio och det var så jävla jobbigt redan från första sekunden att GÅ i de här klackarna.

de är 15 cm höga men det känns som att platån är för låg på något sätt för man gå på hälarna nästan.

och jag är verkligen van att gå i minst 13 cm klackar varje dag.
så det här kändes verkligen som en stor besvikelse för jag kunde inte ens gå i vanlig takt för att det gjorde ont i
anklarna.
det var som när jag åker skridskor ungefär, då anklarna viker sig inåt.
Ja jag kände mig som någon jävla bambi på stan ;)

fast det gjorde bara ont att gå framåt.
hade sendrag i benen efter 1 timme.

Vad tråkigt, undra hur jag ska göra nu om jag ska sälja de här skönheterna eller om jag ska försöka att gå i dom igen..
det är inte det att jag inte kan gå i dem utan det gör för ont att gå i dem helt enkelt.

de är felkonstruerade på något sätt, för mina andra 15 cms platåer går utmärkt att gå i och jag får verkligen inte ont på något sätt-..

hm    vilket ilandsproblem va :)

Kommentarer
Postat av: emmi

hej! jag tar zoloft! Ja alltså dessa från vagabond är väldigt enkla att gå i, det är ju kilklackar överlag:)

2010-03-24 @ 15:25:49
URL: http://emmismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0