lovely colour



Jag önskar att jag var lite mer vågad, då skulle jag använda läppstift varje dag.
när jag har läppstift på så känner jag mig så utklädd och det känns som jag har en hel kladdig sminklåda i hela
ansiktet.

det är synd för det finns så extremt många snygga nyanser och den här från Chanel är en av dem.
Jag ska göra mitt hår mörkare och jämnare en gång till sen kanske jag kan hitta en snygg nyans som passar till
min hudton och som inte känns så utklädd och kletig.

Ska straxt ta bilen in till stan och sen ikväll göra en ansiktsbehandling med galvantic spa kapslarna.
så sjukt bra produkt. ångrar inte att jag köpte min egna Nuskin maskin för 2 år sedan. :)

ska få tag på body sculpting gel av en vännina och börja på utsidan av mina lår till shortsbenen ska visas.
=)

nu fixa!!!

laterios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0