bfriend jeans



Jag har de här jeansen och jag har suttit och slipat hål i dem på 4 ställen nu med ett rivjärn.
ville ha många fler hål och slitningar på dem för att få dem ultimata =)
ska bara fixa några slitningar och hål på baksidan också, men det gör jag imorgon.

äntligen kan man använda lite större jeans igen, och till klackar också.
jag är så trött på stuprör som jag har haft i 8 år i streck nu.
skönt med förändring ibland.
ska ha de här till min vita korsetttopp från cubus instoppad och mina höga beigea platåer så fort
vårsolen skiner. så snyggt, längtar.

Den här veckan blir det jobb, familj, kompisar och stadsbesök.

Imorgon ska jag upp tidigt  och jobba och sen in och skicka iväg paket till 2 kunder.

Köpte present till min syster idag.
Och så tänkte baka en present till hennes födelsedag också, så det blir nog jättebra.

Ska se ett till avsnitt av SATC nu sen försöka sova.
är så himla pigg på nätterna trots att jag går upp tidigt..
hatar mina sömnproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0