Yummy



Jag drack en så sjukt god varm choklad häromdagen
efter att vi åkt snowboard.
efter det spelade vi buzz och grillade soyakorv med bröd
och majskolvar i svärfars grillkåta som han har
i sin trädgård.

Blev sjukt sugen på en varm choklad nu, men mjölken gick
ut igår, så känns lite halväckligt att göra på den..

men kanske tar risken, för det vore så himla gott nu att sätta sig
på ett underlag i snön och dricka varm choklad och njuta av solen
som strålar in i vårat teverum.

Men först ska jag färga om mitt hår, utväxten av mörkblondt gör så
att jag ser ut att vara flintskallig på olika ställen i håret.

så nu MÅSTE det färgas om.
men sen , choklad och fashiontidningar i snön för hela slanten :)

Kommentarer
Postat av: elisa

Åh, jag har också blivit smått beroende av varm chocklad. Jag gör min egen antingen på vanlig el på soja mjölk. Brukar blanda kakao m vaniljsocker. mmmmm....

2010-01-08 @ 13:17:01
Postat av: jenny

hej Elisa!



Ja, visst är det gott ;)

hm, soja mjölk? måste jag testa. blir det lika gott som med vanlig mjölk?



ha det bra



/Jenny

2010-01-08 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0