USCH

Men fyfan vad har jag gjort med mig själv!!!

Jag har ätit ännu mer av mitt nybakade bröd :) en fruktsallad gjord på
Blodgrape, äpple och vindruvor.
efter det så åt jag en hel kexchoklad till en kopp kaffe, TROTS att jag skulle
sluta äta godis från och med igår..

what the hell is my problem.
jag vet ju att jag får olidliga buksmärtor när jag äter för mycket och sen får jag
lida resten av kvällen och natten.

Varför är jag så dum i huvudet och inte har någon gräns när jag äter..
Det är rätt ironiskt att folk inte tror att jag äter när hela min familj, vänner och sambo
ser mig vara den som äter mest av alla på alla middagar, lunchen och frukostar vi är på
tillsammans.
men min tunntarm tar helt enkelt inte upp något av den näring och fett som jag äter.
och tjocktarmen är förstörd och fungerar inte själv.

Aja, skitsamma.
jag har gjort matdagbok till min dietist i flera år nu, men jag har aldrig orkat ta kort på
mat mm varje gång jag äter och visa upp det här. men det kanske man borde börja med
så folk håller käften om mitt matintag.

sköt ert istället för att skriva saker om min kost och hälsa.

Nu har jag ätit för tre dygn framåt känns det som.
ska kolla mejlen nu sen åka till svärföräldrarna.

& imorgon blir det discobowling med mamma och mina syskon.

Kommentarer
Postat av: elisa

tycker så synd om dig, folk borde inte klaga på andra.. Förresten de där svarta skorna från scorett är uberbara..:)

2010-01-16 @ 10:34:26
Postat av: Madde

Skit i dom som snackar! Ren och skär avundsjuka är vad det handlar om. Vem vill inte kunna trycka i sig allt gott som finns och ändå se ut som en liten sparris? =) Skorna däremot, tycker jag ser ut som ett rymdskepp. Trevlig helg!

2010-01-16 @ 11:40:48
URL: http://www.madeleinevall.com
Postat av: Jenny

Hej Elisa!

nej, det är väldigt jobbigt och mycket irriterande att jag efter så många år levt såhär och folk ändå inte kan tänka sig in i andra människors liv eller situationer och sjukdomar.



Men men, säkert avundsjuka som Madde skrev ;)



ha en fin helg



kram kram



har du ingen blogg som jag kan få läsa?

=)



2010-01-16 @ 12:19:44
URL: http://fashionismysecondlove.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Madde!



haha, Ja iof.

Det har du helt rätt i ;) folk får säga vad dom vill, men dom kan ju gärna stå för det ist för att skriva sig som anonyma eller som folk i min närhet i verkliga livet inte heller förstår.



men säkert avundsjuka! vi säger så. :)



Haha, ja lite kanske.

men väl på fötterna ser de ut som en dröm.

det enda jag inte är så förstjust i med dom är gummibandet. men själv modellen på skon älskar jag.



ha en fin helg



kram Jenny

2010-01-16 @ 12:22:25
URL: http://fashionismysecondlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0