Trött och svag

Idag känner jag mig inte alls motiverad att göra något av det väldigt viktiga
jag måste göra...

Jobben som jag har känns tunga istället för roliga och det är väldigt konstigt
då jag äntligen jobbar med det jag brinner för.
Kläder, mode, design och hälsa.

Men men, i guess alla har dåliga dagar va??
men jag har faktiskt känt mig nere och omotiverad i säkert 14 dagar nu...
måste vara vinterdepression eller 25 års kris...

hoppas nästan att jag åker på vinterkräksjukan som går här i trakterna just nu.
då får man en riktig anledning till att faktiskt bädda ner sig i sängen och vara sjuk.
känns som att man inte "FÅR" bara lägga allt jobb åt sidan i några dagar för att vila upp sig.

man måste ha en riktig anledning istf. så funkar vårat land. ingen här har ju råd att vara sjukskriven.
fan vad sjukt.
aja, nu sitter jag och jobbar med bilder i photoshop. och sen under dagen har jag lite ärenden som jag måste
uträtta i stan.

hoppas på att Anette kommer hit idag och hälsarpå som hon sa, men jag har sagt att jag är lite sjuk så hon är förvarnad. men tror inte det smittar..

har varit genomförkyld och med halsont i 3 veckor snart.

jaja,men nu måste jag göra klart iaf 5 plagg.
later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0